Citron



Denna vecka har varit tråkig blivit insnöad kom ej till jobbet,
nu får det va bra med vintern.
Hittade ett svenskt mönster på citronsjalen, åkte in till
Nystat i Landskrona köpte garnet FAME trend och fick hjälp med början på citronsjalen.
I fredags så hade jag en delad tur att jobba 7-11 sen 16.00-20.00 när jag
åkte in andra gången till Lund då stannade jag till i Kävlinge Garnaffär.
Där skulle dom stänga vid tretiden men han titta lite och fick ett mönster på en sjal
få se vad det blir för garn till den.
Min vän kommer hem i morgon måndag sen blir det stickcafe i Hörby Garnverandan

Kommentarer
Postat av: therese

den ser tuff ut, hur kommer den se ut när den är färdig? till dig va?

2010-02-08 @ 19:30:22
Postat av: Gittan

Hej, vilken härlig färg på sjalen, jag är också sugen på att sticka sjalen "citron", även jag hittade ett mönster som är på svenska så då ska det nog gå bra.

2010-02-13 @ 19:41:37
URL: http://stickportalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0